Tråkig gammal dam

Godkväll!
Fredagskväll, och jag är hemma strax efter 22. Skulle kunna tro att jag gått och blivit gammal, men har mått så konstigt sen jag kom hem. Trött i kroppen, och sinnet och ingen riktig lust för att festa. Känner mig sliten.
Kvällen spenderades på TGIF med mamma och hennes arbetskamrater. Liten sallad, och lite prat. Sedan drog jag mig hemåt.
Imorgon väntas en rolig kväll iallafall - alla barndomsvännerna ute i Klågerup! :)
Nu - ännu en film.
Förresten, boendet har löst sig! Har ett rum att hyra mina första tio dagar! Perfekt. De som bor där går t.o.m. på samma skola som jag ska börja på, vilket är ännu bättre! Känns bra! Slipper gå och tänka massa på det nu!

Sov gott, eller ja - hoppas ni har en lite galnare kväll än mig!
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0